Trädgårdsdagarna på liseberg.

Hej hej!
Här har vi ett bildregn på våra arbeten på lisebergs trädgårdsdagar.

Först kommer min grupps bilder.











Här är våran grupp "Jorden"!

Nu kommer resten av arbeterna.
Först ut "Afrika".



Zebran Glenn.







Gruppen "Asien"





Sist men defenitivt inte minst gruppen "Europa"



Så gott som allt är gjort av blommor.
Vi är väldigt nöjda med slut resultatet.
Tyvärr ser man inte hur fint det verkligen är
på bilderna. 

Om ni känner för att åka in till Liseberg på
trädgårds dagarna så kommer jag vara på stora scen
från 9:30 till 14:00 på söndag.
Tycker absolut ni som är intresserade eller bara vill ha
lite blommor till balkongen ska gå dit och kika. Mycket
fint vill jag lova.

Idag har jag vart och tränat och klippt mig. Så gott!
Ska försöka städa gaderoben imån... kanske.

Ha en trevlig kväll!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0