Stor härlig plantering.

 
 
 
I veckan gjorde jag denna plantering. Den skulle vara stor härlig lite lummig och
grön mycket grön. Den skulle kosta 1000:-. Kunden ville inte ha någon sten som
täckmaterial. Jätte härligt att få göra en sån.
 
Det jag använde i:
-Murgröna på båge
-Phalaenopsis orkidé
-Asparagus plumosus
-Novemberkaktus
-Murgröna
-En pinne som är lite trädlik.
 
För att täcka använde jag:
-Grön mossa
-Spansk mossa
 
Visst blev den grön och härligt fluffig.
 
Denna helgen jobbar jag. Men efter jobbet idag ska jag träffa
Jenny och Johanna så ska vi å ta oss en matbit någonstans.
Blir mysigt!
 
Ha en trevlig dag!
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jättefin!!
Kolla in det här
http://www.saifou.com/entry/11154.html

Svar: åh verkligen jättefint! Kul grej att göra. puss
cicci

2012-11-04 @ 10:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0