Färgkaramell.

 
 
 
Förlåt kära blogg läsare, jag har syndat och varit en dålig bloggare.
Därför bjuder jag på denna härliga färgkaramell.
 
Denna gjorde jag som present till ett brudpar och jag fick att gå
på att det skulle vara en rundbunden med mycket färg gärna lila, gul m.m.
 
Jag gjorde därför en extra twist på den och drog texasgräs över buketten
och satten en fägglad pärla. Känndes som att det var den typen av bukett
och det gjorde den lite extra speciell.
 
I buketten har jag använt:
-Solros
-Germini (två färger)
-Solidago
-Limonium
-Anastacia (kryssanthemum)
-Araliablad
-Roboliniblad
-Texasgräs
 
Solrosor denna tiden på året är verkligen en liten dold favorit.
Det är inte min favorit blomma men den är fruktasvärt vacker
och den påminner om solen (som vi inte fick uppleva så mycket denna sommaren).
I buketter fyller den ut så fint och det blir en maffig bukett med dom i.
 
Sen kanske många tycker det är lite konstigt att blanda symmetrisk
bukett med en asymmetrisk manschett. Det tycker inte jag men smaken 
är ju som baken. Jag tycker det blir lite mer spännande. Det är ju det som
gör mitt yrke så roligt och underhållande. Tycke och smak.
 
Hoppas ni får en fin kväll!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0