Guldkorn.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej hå!
Här kommer mina små guldkorn från min lägenhet. Saker som jag gillar och tycker
är lite exrta fina. Till exempel mitt trollhasselträd som är döpt till Trollhassel Emil,
efter Patriks jobbarkompis som visste att det var en trollhassel (egentligen ormhassel,
men alla säger ju trollhassel). Stubben hittade jag för några dagar sen och det var
kärlek vid första ögonkasstet. Jag bara tänkte att den ska jag ha i min lägenhet (och
än så länge har jag inte hittat några djur på den tack och lov! ).
 
Fjärilstavlorna hittade jag på loppis och målade om dom fula bruna ramarna så dom blev
fina. Fiskarbollen är också ett loppisfynd som är så fin så fin.
 
Ja så här ser det ut hemma hos mig.
 
Ha en trevlig kväll!
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Carla

Jätte fint! Gillar dom stora tavlorna.
Kram

2012-10-19 @ 20:17:52
URL: http://cuellar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0