Helgen!

 
 
Min helg har varit jätte bra.
Den började med att jag och Patrik åkte ner till hamnen för
att käka frukostbuffé på Lungbergs. Jätte jätte god frukost
där man bland annat fick göra sina egna våfflor. Så satt vi där
och tittade ut på hamnen och folk som gick förbi.
 
På kvällen så kom Josse hem till mig och vi hade en riktig mys
kväll. Med godis, pizza och film.
 
Söndagen började med att jag och Patik åkte på loppis och stod
som säljare. Klockan 9 var vi där och åkte hem vid 15 tiden.
Vi stod vid slottskogen på bakluckeloppis. Mycket säljer man ju
alldeles för billigt, men vi ville ju mest bli av med det och det var
faktiskt riktigt roligt, så det blir nog nästa år igen.
 
En riktigt härlig helg helt enkelt.
Nu är det dags för en ny vecka och nya tag.
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Carla

Hehe, det skylla vi också behöva göra.
Kram

2012-10-02 @ 14:08:09
URL: http://cuellar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0