En underbar dag!

 
Idag har varit en helt underbar dag!
 
Å nu ska jag berätta om den.
Morgonen började med en frukost med Bella och Sanna.
Sen gick jag på loppis själv och kikade lite. Köpte dock inget.
Sen strosade jag runt lite i stan och käkade lunch.
 
När jag kom hem åkte jag och  Patrik och kikade på Ikea.
Köpte mitt årliga lager med ljus, å lite annat. Sen har jag
hunnit rensa ut lite kläder, får ta resten någon annan dag.
 
Jag har hunnit med så mycket idag utan att stressa, så det känns
som att jag har varit ledig i två dagar.
 
Ha en riktigt trevlig kväll!
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så mysigt med frukost ihop. Tråkigt att tiden gick så fort och det är alltid svårt att säga hejdå. Vi får ses snart igen! Kramkram

2012-09-11 @ 09:00:48
URL: http://susannaangeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0